تبادل بنر


املاک نخیل

 

سلام

برای دریافت جدید ترین مقالات و عکس ها و فبلم های ما

حتما

عضو وبلاگ

و

خبرنامه وبلاگ

شوید

Flash banner maker online

 

 



نظرات شما عزیزان:

imankyokushin
ساعت20:46---8 بهمن 1391
میلاد پیامبر رحمت،تاج آفرینش و میلاد جامع علم

و عمل و عبادت ،پرچم دار شاهراه ولایت علوی

حضرت امام جعفر صادق (ع) برشما

رزمی کاران

عزیز خجسته باد



واحد تحقیق و پژوهش فناوری اطلاعات هیئت کاراته شهرستان برخوار



اوس
پاسخ:سلام من هم این عید بزرگ رو به شما تبریک میگم


کاراته کا
ساعت0:37---27 آذر 1391
سلام

ای بی خبر از کاراته شوتوکان فیروزابادخبر نداری کاراته شوتوکان فیروزاباد در اذر ماه نائب قهرمان شد وخبرش در وبلاگش منعکس نشد
پاسخ:سلام ببخشید من چون درس و دانشگاه نمیزاره خبر ها رو تو نت بزارم وبلاگ ناقص هست ولی سعی می کنم یه نویسنده دیگه هم تو بلاگ باشه


فضای مجازی
ساعت8:46---26 مهر 1391
با سلام

تشکر از اینکه در مسابقه وبلاگ نویسی اندیشه بسیج شرکت کردید ...

آدرس وبلاگ شما در لیست بلاگر های بسیج دانشجویی قرار گرفت.
پاسخ:سلام ممنون


fereshte
ساعت9:43---2 مهر 1391
سلام....ممنون عزیزمپاسخ:سلام خواهش میکنم

فرشته
ساعت8:29---13 شهريور 1391
سلام....عالي بــــــــــــــود

منتظر حضور گرم شمام

اوسپاسخ:سلام خوشحال شدم که سر زدین


hamid
ساعت15:03---3 بهمن 1390
با سلام

سیستم تبادل بنر گروهی برای صاحبان بنر

همین حالا می توانید بنر خود را ثبت نمایید
پاسخ:سلام ممنون سایت مفیدی هست


طراحی سایت
ساعت12:33---23 دی 1390
طراحی سایت

چرا بلاگتون رو به وب سایت تبدیل نمی کنید.

ما هاستینگ رایگان در اختیارتون قرار می دیم

آدرس وب سایت که هست یه سر بزنید اگر پسندیدید بفرمایید یک هاست حتی نامحدود در اختیارتون بزاریم


پاسخ:سلام به زودی مزاحم میشم ممنون که سر زدین


هتل
ساعت12:32---23 دی 1390
هتل

آقا ما هتل رزرو می کنیم هر جا خواستید خیلی هم ساده تو رو خدا یه سر به سایت ما هم بزنید

یک جشنواره و جایزه هم داریم


پاسخ:سلام سایت خوبی دارین امیدوارم در کارتون موفق باشین


سئو
ساعت12:32---23 دی 1390
بازاریابی اینترنتی سئو

آقا خیلی جالب

ولی نکات گنگ خیلی داره

اگر نیاز به بازاریابی اینرنترنتی یا سئو داشتید ما در خدمتیم.

پیروز باشید.


پاسخ:سلام چه نکاتی؟ تبادل بنر هم مگه نکته داره؟


hamid
ساعت16:44---11 آذر 1390
سلام

بنر ما رو هم که تو وبلاگت نگذاشتی من یک روزی برای تو بنراتو ساختم یادت نرفته که.

موفق باشی
پاسخ:سلام من نگفتم ميزارم گفتم برات قالب ميسازم گفتي نميخوام


فرشته
ساعت13:51---1 آبان 1390
سلام

به میلت سربزن میل کردم برات
پاسخ:سلام ok


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 16 شهريور 1398برچسب:شوتوکان,کاراته,شوتوکان کاراته,دانلود ,دانلودشوتوکان,سبک شوتوکان,ساعت17:30توسط گورکانی | |